Cautare OE
(cod produs)









Radiator apa
Radiator clima
Compresor clima
Radiator incalzire
Filtru uscator
Intercooler
Evaporator
Radiator ulei (hidraulic)
Ventilator
Ventilator habitaclu
Vascocuplaje si palete

Service Climă
 

Diagnoză
 

Câteva dintre cauzele posibile ale nefuncționării sistemului de climatizare (AC) care pot fi diagnosticate numai la service specializat.

Simptome

1. Sistemul de climatizare nu funcționează
- în cazul în care ați avut un accident sau o lovitură puternică este posibil ca
RADIATORUL (condensatorul sau alte componente ale sistemului de
climatizare să fie perforate, fisurate sau opturate).
- alte probleme care influențează oprirea sistemului de climatizare (AC) pot fi:

SISTEMUL ELECTRIC
- cablu întrerupt
- senzori presiune
- electromagnet

2. Sistemul de climatizare face mai puțină răcoare
1) Cantitatea agentului frigorific (Freon) este insuficient
2) Filtrul de habitaclu (polen) este colmatat (infundat).
 

Filtre polen
 

Filtrul de habitaclu (polen) are un rol foarte important în sistemul de climatizare și cel mai important e pentru sănătatea dvs.
Recomandat ar fi să se schimbe anual sau la 15.000 Km, la îndeplinirea uneia dintre condiții.
Vă asigură că în habitaclu va pătrunde aer curat fără praf, microorganisme, bacterii, etc.
Pentru aceasta venim în întâmpinarea dvs. numai cu filtre de calitate aflate pe stoc pentru toate tipurile de autoturisme.
Dispunem de filtre polen obițnuite și filtre polen cu carbon activ: MANN; BOSCH; VALEO; etc.
 

Dezinfecție
 

Ori de cate ori simțiți mirosuri neplăcute persistente în habitaclu este indicată curățarea sistemului de climatizare cu substanțe speciale și/sau mecanic pentru îndepartarea impurităților persistente.
Dacă mirosurile neplăcute persistă, contactați specialistul dvs. pentru o curățare profesională.
E obligatoriu să se facă anual pentru a îndepărta particulele de praf, microorganisme, bacterii, polen etc.,
Sau sistemul de ventilare și vaporizator.
 

Compresor climă
 

Este obligatoriu a se efectua schimbul de ulei din instalația de climatizare la fiecare 50.000 km parcurși.
În caz contrar uzura compresorului crește considerabil. Neavând lubrifierea necesară în cele mai multe dintre cazuri se ajunge la blocarea compresorului.